ahlasim Canım anneler oğlum 5 ay 2 günlük. Doğum kilosu 3200 dü. Şuan kilosu 8kg 200 gr civarı. Henüz doktor kontrolüne gitmedik randevumuza daha var. O yüzden size sormak istiyorum siz ek gıdaya veya tadımlara ne zaman başladınız? Bu arada bu zamana kadar sadece anne sütü aldı oğlum. Ama suan ben yemek yerken çok dikkatli bakıyor ve geçen ağzına doğru salatalık götürdüm hemen ağzına götürdü ve ağzını açtı. Kimisi şimdiden başla daha iyi olur diyor kimisi 6. Ayında başla diyor çok kararsız kaldım. Siz neler yaptınız?
tugcedefne5561 ahlasim Benim kızımda 5 ay 8 günlük doktor kontrolümüz vardı 5 ayda ek gıdayı sordum acele etme daha var sadece anne sütü devam dedi bende mantıklı buluyorum zaten bir ömür yiyecekler acele etmeye gerek yok
cnsbb ahlasim benim oğlumda 5 ay 18 günlük 2.aya kadar anne sütü aldı şuan mama yiyor biz dün başladık doktorum başlayabilirsin dedi aynı şekilde yemeklere ilgilisi var bizimle beraber sofrada olmak istiyor kucağıma gelmek istiyor benim doktorum hep 5.5-6 aylık olunca başlarız derdi 5.5 aylıkken başlamış olduk zaten etrafımdakilerin baskısı beni benden almıştı yok onu ver yok bunu ver çocuğuma yoğurt mu vermediler reçel mi vermediler karpuz mu vermediler yani ben biraz da başlamak istedim doktorumuz kabakla başla dedi şimdi de diyorlar ki kabakla mı başlanır çocuğu yemekten soğutacaksın 🤣 bazen diyorum ki herşeyi çok bilmiş akrabalarla çocuk büyütmek çok zor
tonymontana ahlasim doktorumuzun onerisiyle 4 bucuk aylikken basladik bu aylarda yemek yerken size ajitasyon yapar salyasi akar cani ceker asla rahat yemek yedirmez cok normal
ahlasim tugcedefne5561 ya ben de öyle düşünüyorum aslında ama kimisi de diyor ki beşinci ayda eğer tadımlara başlarsan altıncı ay ek gıdaya geçiş daha kolay olur ve çok fazla ret yemezsın diyorlar o yüzden bir kafam karıştı biraz artık doktorlar da farklı şeyler söylüyor hangi doktora inanacağınıızı şaşırdık
arzuapo ahlasim benimki de bir kaç gün sonra 5e girecek ve ben tadimlara baslicam ya alışsın sütümun de yetmediğini hissediyorum
ahlasim cnsbb etraftakilere halt yemek düşüyor ama işte maalesef burunlarını sokmadan duramıyorlar😂 Allah biz annelere bool sabır versin🙏🏻
duyguluinsan cnsbb mesafe iyidir. Bana kimse çocuğumla ilgili talep etmeden tavsiye veremez, eşim dahil. Bu konu hakkında ciddi uyarıda bulundum, hele çocuğuma danışmadan yemek vermek falan cinnet sebebi olur benim için :)
ahlasim tonymontana 4 buçuk aylıkken başlatmasının sebebi neydi peki? Yanlış anlamayın lütfen şu açıdan soruyorum bazıları anne sütü alanlara 6 aya kadar sadece anne sütü diyorlar mama içenlere daha erken başlayabiliyorlar ek gıdayı
tonymontana ahlasim biz mama icen tayfayiz😂 siz yine de doktorunuza danisin tabikide kimisi 6 der kimisi 4 der bebegin gelisimine gore degisiyor
duyguluinsan ahlasim doktor karar vermeli, biz 5.ayda başladık bu ay sebze tanışma ayımız, 3 gün kuralı yok, listemiz var ona göre veriyorum. Her gün yoğurt veriyorum birde. ( doktor onayı olmadan buradan tavsiye ile başlamayın)
myangelson ahlasim biz 5 aylıkken başladık doktor kontrolü ile. Ben sormadım hatta kendisi dedi artık tadimlara başlayabiliriz diye yarın tam 6 aylık olacak tadimlar bitti sayılır bir kaç şey dışında. Doktor tadimlardan sonra meyve sebze püresi muhallebi falan yapıp yedirebilirsin demişti bir kaç kere meyve püresi yaptım yedirdim
tsmutter ahlasim siz ne yaptınız? Benim kızım da 3350 doğdu 8300 şu an, sadece anne sütü alıyor, 5 ay olmak üzere. Ne zaman başladınız acaba? Doktorum bir şey demedi benim de randevuma daha epeyi var
ahlasim tsmutter merhaba henüz gidemedik doktora. Ama bence sizin doktorunuz 6. Ayda başlatır ek gıdaya çünkü sadece anne sütü aldığı halde bebisinizin kilosu maşallah gayet yerinde. Ben meyve ve sebze tadımlarını karıştırarak vermeye devam ediyorum karışık olarak şuanlık iyi gidiyoruz :)
tsmutter ahlasim yemeye aşırı istekli bazen meyve sebze süzgecine koyup bir şeyler veriyorum. Ek gıda olsun maksatlı değil ama arada denetmek için vereceğim sanırım ya. Çılgına dönüyor biz yemek yerken bazen, sussun diye ağzına bir hata salatalık falan sokuşturmuştum hep ister oldu