GMSRI Bence en az 2 günde bir yıkanmalı bebişlerimiz şimdi kış mevsimindeyiz yazınsa gün aşırı olmalı diye düşünüyorum ki bebişlerimiz gerçekten rahatlıyor duştan sonra