hellokitty8 kızlarrrr fikir alıcam tabiki net bişey söylemezsiniz ama eşi kuyumcu olan falan varsa bu bileklik ogluma hediye gelmişti dogdudunda şimdi bunu verip farklı birşey yaptırmak istiyorum oğluma fiyatı ortlama nedir sizce
yildizmom-2023 hellokitty8 isim yazdığı için biraz düşük alirlar en fazla 5 Grdir bunlar genelde 14 ayar oluyor ortalama 7, 8bin falandir
yildizmom-2023 hellokitty8 malesef Gr, çeyrek gibi aldığın fiyattan satamazsin böyle şeyler cok para etmiyor ayrıca isim yazıyor dediğim gibi
Sekerpare_ hellokitty8 Kayınpederim oğluma yaptırmıştı farklı model kuyumcuya sormuştum 6 gramdı canım ayarı da önemli
irsemiaa hellokitty8 maksimum 4 5 çünkü bu ürünler genellikle ya 8 yada 14 ayar oluyor ve satınca çok değer kaybediyor
Rabiiul hellokitty8 böyle şeyler pahalı oluyor ama satışı düşük benim kıza da annem 13 bine yaptırdı 3 kere koparttı 5 bin de öyle tadilat için verdik ama satsak çok para etmiyor
usenmedimyaptimbirvelet hellokitty8 işçilik var alındığı fiyattan daha düşüğe satarsınız zarar eder Kaç ayar olduğunu sorun ama çok etmeyecektir 22 ayar ve işçiliksiz olanlar değer kaybetmez aldığın fiyata satarsın sadece 🙂
2ogullu1anne Ben bunun benzerini bu şubat ayında yiğenime 4 gram olarak almıştım.O zamanlar 12 bin 500 ödemiştim.Elinizde ki kaç gram bilmiyorum ama 1 gram işçilik parası vereceksiniz.Satacagınız için satış fiyatı da 4250 tl.Kabaca hesaplayın derim.