Aslında emzirdikçe daha çok yiyesin geliyor. Ben şahsen öyleydim. Yemeklerden önce ara öğünler de çok işe yarıyor. (Bir bardak süt, 1 kase yoğurt, bir elma gibi) Az ve sık yemek metabolizmayı hızlandırıyor. Çayını açık iç ve yemekler hemen sonra içmemeye dikkat et. Ekmeğide kesersen süper olur.