diloss642 Bebeğim 2 aylık 2 buçuk 3 saatte bir emziriyorum gece 9-10 gibi uyutmaya çalışıyorum sonra 12-1 arası 3-4 ve 6-7 genelde buna yakın bazen alarm çalmıyor 4 saat oluyor şekeri düşer diye telaşka hemen emziriyorum ama bebeğim kendisi uyanmıyor sizler kaç saatte bir emziriyorunuz?
ayshababy02 diloss642 bana dokturum uyanmadı sürece uyandırma dedi demeki baya iyi doyuyor bizimki mama içiyor bazen gece 2 kez kalkıyor 2 ay 23 günlük saat 9:30 gibi uyarsa saat 1 gibi emiyor bide sabah 4 te emiyor ben hiç elemiyorum o nezaman uyanırsa veriyorum zaten gündüz çok sık emiyor
dygskerem diloss642 ben uyandırmıyorum 2 buçuk aylık bazen bi kere uyanır gece bazen hiç uyanmaz sabaha kadar acıksa uyanır kendi uykusunu bölmeyin kaliteli uyku daha önemli
patilikahkaha ayshababy02 Aynı gün doğmuş bebeklerimiz 🥹 Benim bebeğim de 7-8 bazen 9 gibi uyuyor 3 saat sonra uyandırıyorum besliyorum bi 3 saat sonra tekrar uyandırıyorum 8-8.30 gibi uyanıyor sonra canı isterse uyuyor istemezse uyumuyor. Gündüzleri 2 saatte bir besliyorum. Ben de bunu merak ediyorum uyandırmak gerekiyor mu gerekmiyor mu diye geçenlerde alarmı kapatıp uyuyakalmışım ve yaklaşık 4.30-5 uyumuş kendisi uyandı.
diloss642 ayshababy02 benimki uyanmıyor her doktor farklı yaklaşıyor bizimki 3 saat geçmesin dedi kendisi de çocuğunu 3 aylık olmasına rağmen 3 saatte bir besliyormuş
diloss642 patilikahkaha ben de aynı senin gibi yapıyorum gece 2 buçuk 3 gündüz 2 saat ama benim bebeğim 1 buçuk saatte tekrar istiyor
sjhdje Benimkisi beş aylık gece ikide mama içti ve emdi sabah 10da emdi bide gece kendim alarm kurdum beste emsin diye ama emmedi cokmu uzun ya aç olsa uyanır artık heralde
hamcokelek33 diloss642 3 ay 23 günlük sadece sabaha karşı bir kere uyanıyor bide 12 de ben yatmadan emiyor
merveeinci Geçen hafta götürdük bizde doktorumuz uyanmazsa uyandırma dedi fakat ben 19’da beslediysem rüya beslemesi yapıyorum bir kere saat 23 gibi kendisi de sabaha karşı 4’te uyanıyor beslemem için zaten, iki kere beslemiş oluyorum böylelikle 2 ay 12 günlük
newwmommy diloss642 benimkinde de yok sarılık ama iki saatte bir devam dedi her doktor farklı demekki
Dfncgdm2022 diloss642 uyanmadıgı surece kalkmıyorum cunku bu sefer alıskanlık yapıyorlar buyuduklerınde kalkmaya devam ediyorlar o yuzden gece dıyelım em som Bır de emzırdeysem bır daha sabaha karsu kalkıyor emıyor oyle oyle devam edıyoruz
merveeinci diloss642 uyanıklık sürelerine dikkat edin, 60-90 dk sonra tekrar yatırıyorum çünkü 2 aylık bebek ancak kısa süre uyanık kalıyor yoksa mızmızlığı had safhaya çıkıyor