Dün doktora gittim hiç ilgilenmeden egzema olabilir diyip kortizonlu krem verdi içim rahat etmediği için kremi almadım yarın randevu aldım yeniden farklı bi doktora. Ama merak ediyorum kızımın heryeri mahvoldu 8 aylık ek gıda alerjisi diye düşünmüyorum çünkü hiçbirşey sevmiyor yemiyor çoğunlukla anne sütü alıyor şu sıralar yeni birşey de denemedim yani. 