Ne sevdiğim bir dizi, ne hoşlandığım bir yemek, ne giymekten keyif aldığım bir elbise, ne gitmek için sabırsızlandığım bir aktivite, ne dinlerlen iyi hissettiğim bir müzik… ben ben değilim gibi. Kendime yakıştırdığım gibi davranmıyorum, tepkilerim bir başka. Keyif aldığım doyasıya güldüğüm bir an yok gibi. Çocuklarımı çok seviyorum biri 10 aylık biri 3 yaşında ama yetemiyorum bugümğn dünden bi farkı yok yarın da aynı geçecek. Ne evi toplayabiliyorum ne düşüncelerimi. Çok bunaldım. Biri uyuyor diğeri uyanıyor diğeri uyuyor derken diğeri uyanıyor. Tek kaldığım bir an yok. Tek başıma büyütüyorum eşim iyi bir baba iyi bir eş ama her akşam elimden alsa bir saat ancak mutfağı topluyorum. Haftasonu pazar günü evde onda da anca harala gürele uykulardan öğle yemeklerinden sonra hava aldık geldik. Her yemek saati oyun saati uyku saati yemek saati oyun saati uyku saati…. Çok yıprandım çok. İki çocuk çok zormuş