Herkese selam, Reglim 8 agustosta bitmisti. Duzenli bir reglim var eylulde olmam gerekiyor. 2 gun once kanamam oldu ve bugunde hala devam ediyor regl gibi cok degil ama göz ardı edilebilecek kadar az da degil. Yarin kadin hastalıklarına randevum var gideceğim. Ama öncesinde yasayan var mi diye sormak istedim. Cok endiselendim, nette bir suru sey soyluyor ne olabilir ilk defa boyle bir durum yasiyorum. Havuza falan gitmiştik enfeksiyon olabilir mi?