Merhaba canım anneler,biz doğduğundan beri kızıma hipp comfort kullanıyoruz ama çabuk acikiyor ve gaz sıkıntısı oluyor anlamadım.Kizim 2 ay 4 günlük bu sorun gelişimi ilerlemeye başladıkça çıktı.Aptamil düşünüyorum ama palm yağı var deniyor kullananlar yorum yapabilir mi? Aptamil bebelac gold tok tutma olarak daha basariliymis sanırım fikirleriniz deneyimleriniz neler