rabia23445 bazen inadından söylemiyorlar bence😂 uzun süre de bana anne dedi ama herkese de anne dedi. Doktoe da bana aynısını dedi artık bilmeli annesini dedi. Hiç üzerine düşmedim zamanla söyledi herkese kendi ünvanını. Çocuk baska bisey diyemediği için seslenirken anne diyordu cünkü benim annesi oldugumun farkındaydı. Fazla strese girmemek lazım ya