Minammm Eylulum1 canım benimde bir aylık ev sıcak kalinda giydiriyorm ama burnu akıyor ne yapabilirim
Bhs Benim oğlum 1,5 aylıkken akciğer enfeksiyonu oldu çok bslgamı vardı hastanede yattık hem hava ile ilaçlar verildi hem antibiyotik hem prospan şurup kullandık balgm için bitkiselmş bkabilirsiniz. Bir de günlük diye bir şey var onu da araştırablrsnx
Bhs Eylulum1 evet bazen kusarak çıkıyor dikkatli incelerseniz balgam olduğunu görürsünüz bazen de yutuyor onu da kakasında farkedenilirsiniz
Bhs Eylulum1 dr bir şey vermediyse dediğim gibi günlük yapabilirsiniz annem küçükken bize yapardı oğluma da yaptık. Youtube a yazın günlük nasıl yapılır diye çıkıyor. Onun haricinde minik havlu elbezi tarzı şeyler ısıtıp göğsüne koyabilirsiniz sıcak tutması açısından . Bir de mustelanın öksürük için göğse sürülen bir kremi varmış ben de henüz almadım onu kullanabilirsiniz ya da vicks in benek için olanlarından
iko84 benimde gece birden öksürük hapşırma balgamda çıktı çok kötü oldum birden oldu 1 ay 22 gunluk burnuna serum fonolojik yapıyorum sadece