naçizane çocuğun üzerinde kokusunun kalması cok da iyi bir durum değil aslında. içeriğinin temiz olması çok daha önemli. ben doğduğundan beri ecowel kullanıyorum. şampuanın kokusu kalıcı değil ama losyonun kokusu kalıcı ancak onun da nemlendirmesi yetersiz. bebeğimin cildi kuru olduğu için kışın da dalin atocure serisini kullandım şampuan da losyonda nemlendirmesi gayet iyi ama kokusuzlardı. ayrıca her banyosunda da şampuan uygulamıyorum ben içeriği temiz dahi olsa çok tavsiye edilmiyor.