Merhaba arkadaşlar. Adet olmama 20 gün var ama dünden beri adet sancısı gibi sancım var, belimde ağrı var ve dün kahverengi lekelenme oldu. Erken yapılan testler var ondan aldım, sabah yapıcam ama dayanamıyorum. Sizce hamilelik olabilirmi? Başına gelen varmı?