eda2201 benim ve kızımın tamamlayıcı sağlığı var allianz sigorta, bebeği tek yaptırmak isterseniz özel sigorta yapıyorlar o geçen sene 80.000 tl idi. O yüzden tamamlayıcı yaptırdık, tamamlayıcıda ebeveyn zorunluluğu var ya anne yada babayla yapıyorlar. Muayenesi en son 1600 idi Doktor’un zaten 10. Aya kadar ayda bir gidiyorsunuz sonra 2-3 ayda bir, e bunun kan tahlilleri oluyor 6. Ayda allah korusun bir hastalık oluyor derken daha mantıklı. Benim kızım 50 günlükken ateşlendi devlet hastanine getirdim meğersem korona imiş ateşi inip çıkıyor ve inliyordu 50 günlük bebeğe öncelik verilmedi. Saatlerce hastane koridorunda kucağıma bekleyince karar verdim yaptırmaya.