arciha ben 1 yaşına kadar mavi paket kulanıyordum memnundum indirimde bim den premium alfım denemek için mavi pakete göre daha inceydi ama kalitesiz bi incelik değil. Tam yaz aylarına uygun bebeğimi terletmedi benim hoşuma gitti .çok çiş yapan aşırı bez dolduran bebeğim olmadığı için ben ikisini de sevdim