merhabalar , kızım 9 ay kontrolünden beri nötrofilleri düşük bazen 600-400-300- bi keresinde 1100 oldu neyse sonra hep düşük boyu kilosu çok iyi ve yaşıtlarının önünde , çok sık hastalanmaz enfeksiyon geçirdiği de oldu ama hastaneye falan yatma durumu olmadı hiç , diğer kan testleri de gayet iyi tek Nötrofil düşük. Preferik yayma her şeyi temiz çıktı , genetik test yaptık genetik testinde de VUS çıktı yani bilinmeyen varyant ama Nötropeni ile ilişiği var mı yokmu belli de değil sizce nedir bu düşüklük başına gelen var mı ? Lütfen biri aydınlatsın kafayı yemek üzereyim ?