diloska canim baskasinin nasil verdigi degil her bebek farkli doymalarida ayni şekilde . Bebegini gözlemle verdigin cc az geliyorsa 30 cc daha fazla ver baktin yetiyor oyle devam et yada arttir azalt bende mama+anne sütü gidiyorum 4 ayligiz cok emdiyse az bakiyorum ac gibiyse fazla veriyorum toksa istemiyor fazlasini zaten ama acsa hepsini iciyor 90-120-150 duruma gore veriyorum hepsinde ayni ölcüde vermek zorunda degilsin birinde 120 verdiysen digerini 90 ver mesela sen ayarliycaksin bunu bebegini gozlemleyerek en iyi sen anlarsin