babylove_ 10-11 arasında kaldım tredyolda çekimi dk falan farklılık gösteriyor ama şöyle bakınca cyclone v10 iyi gibi
hafizevr babylove_ V12 var bende eşim bile çok memnun sürekli eve aldığımız en mantıklı şey bu diyip duruyor😂