aselkussum biz sağlık ocağına gitmiyoruz, aşılarını hastane giriyor ama boy kilo girmiyormuş o yüzden kontrol dönemlerinde beni arayıp sonuçları ister hemşire ve girişlerini yapar. Sizinki size sormadan iletişim kurmadan böyle bir şey yapıyor anladığım kadarıyla. Sağlık ocağıyla da irtibata geçin bence şikayet dışında. Sizi arayıp bilgi almalarını gerekirse çağırmalarını isteyin. Sonuçta gelişimini gerçek dışı giriyorlar