neslhnalbyrk Öğretmenler kucaklarında götürür ağlaya ağlaya, içerde susmak zorunda kalır çocuklar.
Benim zavallı çocuğumu özel kreşe verdim 33 aylıktı. Öyle ağladıki kucağımdan alıp gittiklerinde. Kameradan baktım, sürekli ağlıyordu, en son susmak zorunda kaldı. Öğretmenle yemek yedi, ben şok oldum.
Ama tabi 5. Gün asla gitmek istemedi bizde kıyamadık aldık. İnşallah buraya daha iyi adapte olur 🥹
Kaç aylık sizin ki