Eml11 İyi günler hanımlar.10 gün önce sezeryan doğum yaptım.Korse kullanmak istiyorum ama doktorum korse önermiyo .Sizin kullandığınız memnun kaldığınız korseler var mı? Bir de kaç gün sonra kullanmaya başladınız?
Kuzumveben Eml11 ben doktoruma sorarak 8.gun takmaya basladim normal medikalciden cirt cirtli korse alabilirsin demisti doktorum aldim taktim 1,5 ay iyikide takmisim gobegim yok hic
Tuana4747 Eml11 soktorjmt 40 gün sonra tak dikişlerini riske atma zaten göbek sadece korseyle değil sporla toparlanıyor dedi