oguz13 Asuman16 bahsettiğiniz etki var mı bilmiyorum benim kullandığım ve en sevdiğim koku versace - crystal noir öneririm
[silindi] Afrodizyak var mı bilmem de Lacoste klasik kullanıyorum genelde soruyorlar parfümün ne diye. Ben burdayım diyor herhalde jajsh
esmanur433 [silindi] nasıl bir kokusu bar acaba böyle buram buram kokan aşırı kalıcı vanilya kokusu arıyorum da 🥹
[silindi] esmanur433 daha spor ferah bir koku yani nasıl desem kendine has bir karakteri var yani sıradan çiçeksi kokular gibi değil. Vanilya korkmadığına eminim ama bence başka önerilerden bakın bu çok sizin istediğiniz gibi değil sanırım 🤗
[silindi] esmanur433 hahshhd yok o kadar da değil ama ferah belirgin ve spor bir koku bebiş ❤️ anlatamadım da valla kafan karişcak iyice jsjhd
SucukluSutlac tombikinannesi 122 mi 124 mü ben bi ara almıştım hatırlayamadım yaa numarasını ama çok ağır gelmişti bana
oylesinebiri__ tonymontana indirimden aldım o 384 aldı ben 122 büyük görümceme de 122 aldık eşime de aldım tanesi 150 ydi