Merhabalar güzel anneler bebeğinin başı benimki gibi büyük olan var mı doğumdan itibaren yada sonradan? Doğumda kafa ölçümüz 36 cm Ken 8 aylikken birden büyük olduğu söylenildi yüzde 97 lerdeymis ölçümüz 47.5 tu şuan 12 aylık 49 cm görünürde bir büyüklük yok fakat alnimiz çıkık dışa doğru genetik de olabileceği fakat en doğru sonuca emar yöntemiyle ulaşılabileceği söylenildi ben de öncelikle buraya yazmak istedim bizim gibi olan var mıdır diye tabii ki doktor randevusu alip en kısa zamanda götürüp varsa bir şey ona göre yol izleyecegim bebeğin irili ile de alakalı olabileceği söyleniyor çok da iri bir bebek değil aslında kilomuz 11 boyumuz 77 santim