kubraekz 22 ağustos da 1 yaşına girdi kilosu 7.800 çıktı ve doktor sınıra yakın olduğunu ve biraz kilo almasını gerektiğini belirtti ek gıda sürecimiz çok zor geçti 2 aydır falan doğru düzgün bişeyler yemeye başladı diyebilirim şuanlık anne sütü +ek gıda şeklinde ilerliyoruz ama bi kilo kaybımız var onu nasıl düzeltebilirim kilo alması için ek neler yapılabilir benim için sağlığı gelişimi yerinde çok şükür ben o kadar da takılmıyorum kiloya ama kızım öyle hareketli kıpır kıpır ki çok enerjik ve buda ekstra kalori istiyo yani gündüz uykularınız zaten hep sıkıntılı akşam da çok geç uyur bütün gün hareket halinde ve kalori kaybı yaşanıyor bunun önüne nasıl geçebilirim kilo alması için neler yapabilirim ( ek olarak 3 kilo doğdu)
Hiilyuss kubraekz öncelikle düzenli uyku çok etkili. Sonrasında da günde 3 ana öğün yaptırdıktan sonra sürekli bir seyler teklif edebilirsiniz. Örnek ben kahvaktısından önce meyve yediriyorum. Yarım saat sonra kahvaltu yaptırıyorum. Yedikten sınra eline salatalık veriyorum. Gibi gibi. Sürekli kek poğça börek teklif ediyorum ne yer içerse 😂
oylesinebiri__ kubraekz et tavuk balık yoğurt muz ceviz kuruyemiş verebilirsiniz benim bebeğim 12 aya giricek neredeyse kilosu düşüktü bu şekilde yarım kilo aldı
adaatuna kubraekz yaşı gittikçe her çocuk gibi hareketi artacak bu sebeple daha fazla kalori yakacak. Et,kıyma,balık,tahin, avokado bu tarz şeyleri sevdiği şekilde belki çeşitlendirip verebilirisniz farklı soslarla vs
kirazmevsimi_ kubraekz muhakkak dengeli ve düzenli bir beslenme olmalı. Kahvaltısında her gün 1 yumurta ve peynir olmalı. Tahin pekmez ceviz karışımı yedirin muhakkak. Ögünlerinde yogurt muhakkak olsun. Yemeklerine kemik suyu yada tavuk suyu ekleyin. Ara ogunlerde bol bol meyve teklif edin verin.
kubraekz Hiilyuss Uyku için elimden geleni yapıyorum denemediğimiz şey kalmıyor fakat erken uykuya geçiremiyorum uyumamak için o kadar direniyor ki gündüz bir şekilde kendine yetecek kadar uyuyo ama akşam uyku ya geçme saatimiz çok geç oluyo ve bunun da gelişimini etkilediğinin farkındayım
momas kubraekz düzenli beslemeniz çok önemli. Her sabah mutlaka 1 yumurta yesin tahin pekmez karışımı da verin iştah açar. Atom tarifleri var mesela badem ceviz fındık kabak çekirdeği(hepsi yarım bardak) 1 tatlı kaşığı bal 1 çorba kaşığı tahini rondodan geçirin her gün 1 tatlı kaşığı verin Öğlen ben mesela çorba içiriyorum her çorbasına ilikli kemik suyu atıyorum Akşamları et tavuk balık bunlardan biri oluyor olmasa da baklagil yediriyorum Aralarda mevsimde ne meyve varsa onlardan veriyorum yani bu şekilde bi düzen olursa o da alışır ayrıca uyku da çok önemli geç uyuması kötü çünkü 9 dan sonra büyüme hormonu salgılanmıyormuş. Uyku da yemek gibi en önemli gıdadır gündüz ve gece uykularının düzenli olması şart