Tam bir fındık bizimkisi ya. Emekleme , sıralama , tırmanma başladı . Yatakta yatıramıyoruz atlıyor, yerde yatıramıyoruz gece kalkıp gidiyor 😅 ellerinden tıtunca yürüyor. Anne, baba, abla, anane, dede, te, Ayşe , ada , gel , attım diyor. Ananesi öğretmiş püü sana yapıyor tükürüyor 😅 ablasının saçını çekme bağırma ağlama yerinde durmama, gece uyumama , gündüz uyumama . Yani dün gece dedim biz neden 2.cocuğu yaptık bizi deli mi öptü 😂😂