İki kere spiral denedim ikisi de kaydı. 3 aylık iğne gerçekten mükemmel koruyor iki yıl kullandım ama 1 sene adet olmadım kilo şişkinlik mahvetti beni ama yan etkisi olmasa igneden sasmazdim. Hormon içeren herşey kişiye göre değişir ama hormon kullanamıyorum ben işte çok oynuyor dengelerimle. Yasmin kullandım migrenimi sürekli tetikledi. Hormon yerine spiral tavsiye ederim keşke vücudum kabul etseydi. Spirale karar verirseniz düzenli kontrolü ihmal etmeyin ikisinde de rutin kontrolde farkedildi kaydığı bana bir belirtisi olmamıştı