4 Gündür kızıma birşey oldu. Gündüz bi tık huysuz ama gece bambaşka. 10 gibi uyutuyorum 10 dk aralıklarla ağlıyor tam uyanmıyor bi bağırıypr sadece o sırada kendisini kasıyor uzatıyor dümdüz falan. Bazen yattığım yerden pışpış diyorum uykuya geri dalıyor bazen kalkıp emzik veriyorum bazen emziriyorum sakinleşsin diye. Ne oldu anlamadım. Ama 4 gündür ilk dişi baş gösterdi acaba bu diş huysuzluğu mu? valla perişan oldum o kadar yatıp kalkıyorum ki bu gece odaya berjer koyacağım yatmadan orda oturup uyumak için çünkü kalk yat yapmak zor geliyor artık. en az 20-30 kere kalkıyorum sabaha kadar. Aranızda böyle olan var mı? nolur akıl verin 2 saatlik uykuyla duruyorum