Selam kızlar,
TSH hormonu değeri vücudumda yüksek çıkıyor. Doğum öncesine kadar böyle bir durumum hiç olmadı, fakat 1 ay arayla yaptırdığım 2 kan tahlilinde de TSH değeri yüksek çıkıyor. Haftaiçi dahiliyeye gideceğim fakat bu durumu yaşayanlar var mı? İlaç kullanma durumu olur mu acaba emziriyorum şu anda kafam karışık.