Beneğim ek gıdaya ilk başlangıçta her şeyi yerdi ve iştahlıydı. Et tavuk balık ne versem yerdi. Kilosuda gayet iyi şu an. 1-2 hafta önce dişlerinden zorlandık ateş salya huysuzluk vs. Şimdi ise çok ama çok zor yemek yiyor neredeyse püre çorba vs onuda bi kaç kaşık. Sizce ne yapabilirim bu durum geçici mi? Dişlerine bağlıyorum ama beslenme düzeni bozulucak diye endişeliyim.