Usnac1995 Çok beğendim hol ve koridoruma alıcam ama kayar mı diye düşünüyorum. Kullanan varsa yorum bekliyorum
Niyesordunbucevabi Usnac1995 ben kullanmadım ama çevrem de kullananlar var zamanla üst yüzeyi sertleşiyor böyle yumuşak kalmıyor
evremoz Usnac1995 ben kullandım bunun aynısını çocuk odasına aldım. Ayak basılan yerlerdeki kabartmalar zamanla çöküyor. Ayak basmayan yerler kabarık kalıyor. Alçaklı yüksekli olduğu için süpürge alçakta kalan kısımları iyi çekemiyor. Halı kaydırmaz fln tarzı şeyler kullanmazsan kayıyor.
aral02 Usnac1995 kesinlikle Alma Bdnimde var Ama İğrenç oldu 1 sene geçmeden bütün tüyleri Yapıştı İlk aldığım zamanki görüntüden eser yok
Usnac1995 Niyesordunbucevabi evremoz aral02 mamacitaa_ maviev35 yavruaslanlar Kızlar çok teşekkür ederim, iyi ki sormuşum el birliğiyle soğuttunuz beni halıdan 😂😂 Görünüşü harika, yorumaları da çok güzel olunca güvenmiştim
Esrase Niyesordunbucevabi marieseden bir tane halı aldım şu bukle desenli olan. Alındı diye kaldı iade edemedim ama hayatımda böyle kalitesiz halı görmemiştim açıkcası. Alma bacım parana yazık edersin ben o kadar söylüyorum. Karar yine senin
maviev35 Usnac1995 banyo paspasım böyle ilk yıkanmada kabarıklığı gitti sanki yıllardır kullandığım eski bir halı gibi duruyor
Senayy Bu marka değil ama buna benzer var yapıştı hep hiç kullanışlı guzel değil puskulluydu nefret ettim onun kirini tozunu temizlemekten. Aldim makası elime kesmiştim puskulllerini falan ama hiç sevmedim yani tekrar aldim saten bambu bunu cok seviyorum
Usnac1995 Senayy Evet bambularda çok hoşuma gidiyor. Sizinkinin görseli varsa atar mısınız bir baksam. Pazarda gördüm bayıldım fiyatta çok iyiydi bilemedim iyi mi çıkar kötü mü. 4m2 1500 dedi
Senayy Bu da puskulluymus simdi gördüm sakin aldanmayın görünüşüne falan Bu puskulluer cok toz topluyor simsiyah kalıyor siliyorum doğru düzgün çıkmıyor sulu siliyorum bu sefer sari lsari suleke si kalıyor ne yaptıysam olmadı püsküllü hali : pişmanlık
Usnac1995 Ogulluana Evet ama gri renkten çok sıkıldım şöyle eve girince ışıl ışıl dursun istiyorum. Sanırım yine açık renk ama makinede yıkanabilen yolluklardan alıcam
mamacitaa_ Usnac1995 🥹🥹😂😂ahhajaja yaaa birkaç yıl öncesine kadar bunlar aşırı modaydı ya herkes kullanıyordu ama gerçekten alma derim hiç güzel değil ben hiç begenemedim
2ogullu1anne İskandinav model var.Ben salonuma kullanıyorum.2 ay oldu alalı. Memnunum.Bakmanızı öneririm.
Usnac1995 2ogullu1anne Belki sizinki daha pahalı olanlandandır. Bunlar uygun bir de, arkadaşların dediği gibi sonradan kötü olma ihtimali var. Nerden almıştınız
Usnac1995 mamacitaa_ Ya görünüşü böyle ferah geliyor. Ya bundan alacaktım ya da bambular var ya. Yıkaması da kolay hem en iyisi ondan alayım.
goldengate Usnac1995 temizlenmesi zor bir halidir alcakta kalan yerlerdeki toz pislikler iyi cekilmiyor
goldengate Usnac1995 bendede var pek kullanmadigim bir odaya serdim her oraya girdigimde kufur eder gibi bakiyorum haliya😂