Bebeğim 1.5 yaşında, doğdu doğalı meme hastası, her saat başı meme meme meme diye evin içinde dolanıyor. Çekiştiriyor, sıkıyor, mıncıklıyor, yoğuruyor, bir de gün içinde defalarca sütle dolup boşalması durumu var haliyle ve ben de artık yıpranıp sarkmaya başladığının farkındayım. Geçen gün eşim de utanmadan lafını edince hem sinirlendim hem de moralim çok bozuldu. Kimsenin haddine değil bir kadının memelerine laf etmek. Bir evlat büyütmek gece gündüz demeden defalarca emzirmek kolay bişi değil. Ben hariç hiçkimsenin de görmeye ve laf etmeye hakkı da yok. Kendi özgüvenim için soruyorum. Emzirmeden sonra az da olsa düzeliyor mu. Büyüyen uçlar küçülüyor mu. Biraz da olsa toparlanıyor mu. Deneyimi olanlar, annesinden nenesinden şöyle yapacaksın böyle yapacaksın diye duyumu olan var mı?