Merhaba, 3 ay 2 günlük bebeğimin son 1 aydır kilo alımı da keyfi de yerindeydi. 2 aylık doktor kontrolümüzde bebeğim memeden ayrılırken ağladığı için ve kilosu boyuna göre az olduğu için günde 120 ml mama desteği yapmamızı önermişti ama 3. Ayda bebeğimin memeden ayrılınca keyfi yerinde olduğu için ve kilo alımı iyi olduğu için o kadar bile mama desteği yapmadık. Sadece bazı günler gerekli gördükçe (huzursuz olunca vs) meme üstüne 30 ml mama verdik. Ama sütüm boldu bu ay, sadece memeyi emdiğinde bile kusa kusa günde 40 gr alıyordu. Ne olduysa 4-5 gündür gündüzleri bebeğim memeyi emerken önce hızlı hızlı emiyor sonra memeyi bir tutup bir bırakıyor etrafı izliyor. Bir kaç kere denedikten sonra huzursuzlanınca diğer memeye geçiriyorum, onda da önce hızlı hızlı emiyor bir süre sonra tutup bırakıyor etrafı izliyor. Memeden tamamen ayırınca 1-2 dk ağlıyor huzursuz oluyor sonra normale dönüyor. Gündüz uykuları normal, genel keyfi yerinde. Geceleri hiç böyle bir sorun yok emip emip uyuyor. Memeyi mi reddediyor, sütüm mü yetmiyor anlamıyorum. Yaz olduğu ve terlediği için çişli bez sayısını tam anlayamıyorum ama gece 2 kere mutlaka değiştiyorum gündüz de 2 çişli bezi garanti oluyor. Sütüm azaldıysa ya da artık kilo aldığı için yetmiyorsa sütümü nasıl arttırabilirim? Bebek emdikçe süt artar deniyor ama emmiyor ki tutup bırakıyor sürekli.