Kızlar şı 4. Ay çok zor geçiyor sürekli ağlıyor huzursuz uyku süreleri aşırı azaldı karnı ağrıyor ayaklarına sıcak su torbası koyuyorum ama banamı sın demiyor uykusu var uyumuyor bu süreci azda olsa kolaylatmak için bir şey yokmu yaptınız varsa söylermisiniz 😖