ggrqnitt
serpoo
Ben de zor durumdayım ve çalışmak zorundayım. Neden heyet raporu için bana yüklendiğinizi anlamadım. Ben haksız yere tanıdık bulup rapor çıkaranlara çok karşıyım. Evet kesinlikle ücretli izin süresi artmalı, verilen doğum izni asla yeterli değil bu konuda herkes gibi ben de hemfikirim. Ama ben bu zor şartlarda çalışmayı göze alıyorsam haksız yere heyet çıkaranlara hakkım geçmiş olmuyor mu?
İkinci yorumu yapan hanımefendiye de şunu söyleyeyim, kusura bakmayın ben öğretmen olmak için çok çalıştım, bu devirde atanmanın çok zor olduğunu dışarıdan geçen birine sorsanız bilir. Bunu da geçtim doğuda çok zor şartlarda zorunlu hizmetimi tamamladım. Bu kadar zorluklara karşılık tabiiki de yan haklarımın olması normal. Özel sektörün ne kadar zor olduğunu hem annemden hem de babamdan bilirim, annemin her gün eve ağlayarak geldiğini, mobbinge uğradığını da bilirim. Kimse böyle zorluk çekmemeli ama ben zor şartlarda atanıp öğretmen oldum. Siz özel sektörün zorluğunu bildiğiniz halde neden siz de atanmadınız?