gunes3134 Kızlar dün misafirim vardı kek yapmıştım hiç yenmedi bazen instagramda görüyorum buzluğa attıklarını tadında şeklinde bi değişiklik olurmu acaba atsam mı buzluğa ziyan olmasın
yasmiiina gunes3134 ben hep yapar dilimleyip atarım kızım istediğinde çıkartıp veriyorum tadı aynı oluyor
mamacitaa_ gunes3134 atıyorum ben geçen yıl beslenme için yapınca fazla birkaç dilimi atıyordum cozununce aynıydı tadı
gunes3134 Pamukhanim_ bende attım tadı kötü olmazsa bende yapıp atıcam sürekli aniden misafirim geliyo benim hep kolaylık olur
LezizeNine gunes3134 fazla kalınca kurumasın diye atıyorum hava almayacak bi kap ya da poşete koyarsan tadında bi değişiklik de olmuyor canım
LezizeNine gunes3134 yok yok çıkardığın zaman bekle kendi ısısına gelince yersiniz tadı değişmiyor canım inşallah değişmez senin de