alpaslanmom_ bexero’nun ateş yan etkisi var. Biz 10. Ayda olduk. Doktorumuzun tek ilaç verdiği aşı bu oldu 🤦🏻♀️ sizin gibi eve gelince ateş düşürücü verdik. Doktor yükselmezse tekrar vermenize gerek yok demişti ama biz 6 saatin sonunda tekrar vermiştik. Çok şükür yüksek ateş görmedik. Hafif hafif yükselmeler oldu geceye kadar ama çok değildi. İnşallah sizinde böyle geçer 🌸