Kızlar doğum yapalı 46 gün oldu normal doğum yaptım dikişlerin 15 günde düştü ilişki yaşamadık çünkü ben lohusa dönemi sonunda adet gördüm. Şimdi ise tüylerimi almam gerek jiletle alacağım ama dikiş yerine zarar vermekten korkuyorum siz yaptınız mı nasıl yaptınız öneriniz var mı. Dikiş yerim iyileşti doktor iyileşmiş dedi ama hafif o kabarıklık kalıyor dikiş yerinde birşey olur diye korkuyorum var mı yapan