2 yasında kızım coledan d şişeyi almış masanın üstünden açmış sadece 2 dakika yanlız bıraktım ağzındaydı ne kadar içti bilmiyorum hemen 112 aradım acil doktoruna bağladılar ne kadar içtiğini bilmiyorum dedim belki kapağını yeni açtı belki içti normalde günlük 1 damla. doktor kusma hareketlerinde değişiklik olursa getir dedi . 1 saat oldu içim içimi yiyor bişe olsa şimdiye kadar olmusmuydu. suan normal bişeyi yok. şişe küçük iki aydır kullanıyor yarıda her gün bi damla alıyordu emse fazla gelir emdimi ne kadar içti bilmiyorum çok korkuyorum.