Yeni doğum yaptım 4 gündür su gibi ishalim ne yediysem geçmedi doktora da gittim tetkikler de temiz refloru kullanmak istiyorum ama emzirme döneminde kullansam olur mu doktora sordum aslında kullan dedi ama yine de burada kullananlardan da dinlemek istiyorum bir de şase değil tablet aldım günde kaç kez kullanmalıyım