Merhaba arkadaşlar benim bir sorum olacak kızım tam 2 yaşında 1 yaşına kadar hiç ekran vermedim 1 yaşından sonra verdim saat kısıtlamadı olmadı ama çoğunlukla izlediyse de çoğunlukla da izlemedi beraber oynadım ev işi yaptım o sadece arkadan bi sesti hep onunla oynadım ilgilendim konuştum şarkılar söyledim kitaplar okudum kızım şimdi 2 yaşında maşAllah demeden geçmek istemiyorum öğrettiğim şarkıları söyler bazen yuvarlar kelimeleri bazen tam çıkarır göz temasları iyi sohbet bile ediyoruz nasılsın napıyorsun günün nasıl geçti diye babasıyla sohbet de ederler karnı ağrıyorsa karnım ağrıyo sırtı kaşınıyorsa sırtım kaşınıyor der ekran çok zararlı kabul ediyorum vermemekte en doğrusu evet yaşadığım yer 10 ay kışı olan bi yer sosyallik sıfır yapacak hiç bi şey olmadığından 1 yaşından sonra böyle biraz biraz ekranla başlamıştık şimdi bi kaç tane çizgifilm var onu izler canı sıkılır bırakır beraber oynarız şimdi demek istediğim şimdiye kadar bi sıkıntısını görmedik çok şükür ama acaba sonradan problem yaşar mıyız ne diyorsunuz bundan sonra kısıtlasam mı acaba ne yapsam bilemiyorum