atarepla Tecrübeli anneler sizce 1 yaş mı zordu sonrası mı? Oğlum büyüdükçe daha kolay oluyor gibi geliyor. Artık iletişim kurabiliyoruz diye. 1 yaşında şu an. Sizce ileride zor mu olacak yoksa o zorlu dönemleri atlattık çok şükür mü? Sevineyim mi artık :D
GezginPaNDa atarepla ilk dogduğu an en zoruydu. Ilk 6 ay bu felaket devam ettim sonra giderek işler yoluna girdi. 3 yaşta bir inatlaşma var orası zor . 4 yaş sonrası rahat
ayisit atarepla daha da zorlaşıyor her şey 🥲😂 17,5 aylık krizler küsmeler ağlamalar koşmalar inat bağırış çağırış 1,5 yaş atağı 1 yaştan daha zor. 2 yaş da 1,5 yaştan daha zormuş.
rachelgreen_ Bana neden gittikçe zorlaşıyormuş gibi geliyor?🥲 10.5 aylık yaklaşık 2.5 aydır bizim için sanki her şey daha zorlaştı😩
atarepla rachelgreen_ Benim için de en zor dönem yenidoğan bile değil 6-10 arasıydı. 10.aydan sonra söylediklerimi anlamaya başladı ya bi oh dedik. Şimdi kandırabiliyoruz oyuncak şarkı filan.
rachelgreen_ atarepla ay evet her şeyi anlıyor artık az çok ama keşif dönemi ağlamayla bir şeyleri halletme çabası falan zorluyor bu dönemde. inşallah geçecek yaşımıza az kaldı umudum var 🥲
Tazeanne0134 atarepla Oğlum ocak 2026 gelince tam 6 olacak ve o kadar zorluyor ki 3 yaş anneleri ağlar gibi davranınca bi gülesim geliyor ne olur yanlış anlama olmasın ama kızım 3 yaşında olmasına rağmen oglum kadar yormuyor zorlamıyor öyle söyleyim
talhamamy atarepla oğlum da bir yaşında bana kolaylaşmış gibi geliyo artık kendini ifade etmeye bile başladı istediği bir şey oldugunda parmağıyla gösteriyor yürüyerek kendi istediği yer gidip oyun oynuyor oyuncakları ilgisini çekiyor parkta oynamayı seviyor yani bi şekilde anlaşıp vakit geçiriyoruz 1 yıl kabus gibiydi oda bile değiştiremiyordum artık o oyun oynarken tuvalete gidebiliyorum bu benim için büyük bir başarı😃 ben yemek hazırlarken o dolaşıp dolapları karıştırıyor birlikte yemek yiyoruz oturup çok güzel valla
aslhns atarepla en zoru benim için yenidoğan dönemi ve 2 yaş arası oldu 3 yaşta inatlaşma ve ağlama krizleri 4 yaşına doğru gidiyoruz biraz rahatladım 4 den sonra daha rahat