fdn25 balbadem48 bizde beş ay 27 ğünlüğüz altı aya girince değiştircem aldım bekliyorum üç günü daha var 😊
Niyesordunbucevabi balbadem48 Benğm oğlum da 7 buçuk aylık hala 0-6 ay kullanıyor büyüğü veriyorum istemiyor midesi bulanıyor
MayaliHamur Niyesordunbucevabi philips aventikini kullanıyoruz 6. Ayı dolunda 6-18 aldık denedik hatta ilk aldı sonra almadı atıyor ağzına verince
kelebegiminannesiyim balbadem48 ilk 0-6 ile başladık. 0-6 ile boraltık 1.5 yaşında. 6-12 ay aldım zamanı geldiğinde ama istemedi hep 0-6 ile devam etmek istedi