prenseskus Kızlar kızıma ek gıda avokado kullanıyorum ama küçük bir parça kullandığım için gerisi hep kalıyor ve bunu saklamak istiyorum saklama mümkün mü acaba
oylesinebiri__ prenseskus sterce sarıp dolaba koyuyorum ya da bi saklama kabına su koyup içine biraz limon sıkıp dolaba koyuyorum
Dmt-01 prenseskus buzluğa koyuyolar aslında ama siz mesela ertesi gün kullanacaksanız üzerine zeytinyağı veya limon sıkıp kapaklı bişeyle normal dolapta sakalyabilirsiniz sanki
TalentedMom prenseskus streçle sar buzdolabına koy ama kısa sürede tüket küp küp doğrayıp buzluğa atanı da gördüm
prenseskus Bir kere bir saklama kabının içine az bir su koydum aga’yı koydum kağıdını kapattım ama böyle kararmıştı bozulmuştu olmadı yani
Senayy Ben limon surup stecleyip atıyorum ama yine uzun kalacaksa kararıyor ertesi gun icin yeterli oluyor uzun süre dayanmıyor sadece