mavikelebek__ Bebeğim 2 ay 4 gunluk. Sagimla sadece anne sütüyle besliyorum. Sütunu çok güzel içen bi bebekti şimdi icmek istemiyor biberonu verdiğimde ağlıyor diliyle itiyor. Sizde bu dönemde böyle bisey yaşadınız mı geçici bir durummudur
canimoglum55 mavikelebek__ belki bi yeri ağrıyor olabilir yoksa 2 aylik bebegin işi uyumak.emmek bir skntisi vardır belki geçici korkma
mavikelebek__ patateskizartmasi gazi yok eminim farklı içirme pozisyonları deniyorum onda da 25 ml zor içiyor
mavikelebek__ defnevedoruk umarım kısa sürer bu dönem. Kızım sut içmedikce ben aç diye stres yapıyorum
mity mavikelebek__ geçti mi acaba hala aynı mı benim bebeğimde öyle yarin 2 aylık olacak memede ağlıyor ayakta ağlıyor. Beslenemeyecek diye korkuyorum