canimoglum55 Çok küçük şuanda daha da küçükken ekrana maruz kalmış ama hiç bir şey için geç değil. En az 2 yaş diyorlardı şimdi en az 3 yaş diyorlar. Onun dikkatini çekecek çok şey yapabilirsin. Benim kızım eylülde 3 yaşına girecek 2,5 yaşa kadar sıfır ekran geldik şimdi bazen 10-20 dakika açıyorum oda renkler sayılar vs
Karar etmez kapat deyince kapanır açık telefonu eline bile almaz
Belki şuanda benim bile vermemem lazım bilemiyorum
Günlük ev işine bile dahil ediyorum ben eline bez veriyorum siliyor beraber yemek hazırlıyoruz o masaya çatalları götürüyor gibi. Büyüdükce herşeye dahil edersin