Sanırım ben yola koymak üzereyim, önce yerde zaman geçiriyoruz sonra yavaş yavaş uzaklaşıyorum 🥲 yere koyduğumda çığlık kıyamet, ben de o ağlamadan konuşmaya başlayıp hemen önüne ilgisini çekecek bir şeyler koyuyorum. Bir de kaybetme korkusundan olduğunu okumuştum, sürekli saklambaç oynuyoruz koşup saklanıyorum çağırıyorum emekleyerek gelip beni buluyor gülüyoruz veya ce ee falan da faydalıymıs. Saçlarımla yüzümü kapatıp ona bulduruyorum kendimi 😬 amac '‘ben gidiyorum ama hala ordayım ortadan kaybolmuyorum, geri sana dönecem’' i ogrenmesi ♥️