Yanınıza alın, duruma göre hareket edersiniz. Anne sütü alıyorsa bence hiç başlamayın bile. Aile hekimleri antibiyotiği biraz tedbir amaçlı yazıyor gibi geliyor bana. Benim bebeğime de 2 kez reçete edilmişti 1 yaşına kadar, hiç vermedim. Çok şükür iki üç günde toparlamıştı. Tatilde de üşütmemeye, ıslakken rüzgar aldırmamaya dikkat edin. Soğuk su içirmeyin. Yine emiyorsa siz de bol bol sarımsak yutun. 1 yaşından büyükse ona da sarımsak bal verin. İnşallah çabucak iyileşir.