Bebeğim 9 günlük hastanede hemşire iki göğüsümüde 20 ser dk emzirmem gerektiğini söyledi bende bu şekilde emziriyordum. Sonra sağlık ocağı hemşiresi tek seferde tek göğüs emzirmem gerektiğini söylüyor ama benim göğüsüm tam kapasite dolmadan bile akmaya başlıyor diğer göğüsümü emzirirken.Bana sağ dondurucuya koy diyor Ki bebeğim tek göğüsle doymuyor bebeğim doymadığı sürece ben sütü niye saklayayım.Üstüm başım her yerim süt oluyor sürekli akıyor normal mi ya bebeğim doymuyor dedim tek göğüsle tek göğüsünü sağ ne kadar çıkıyor bana söyle dedi bende stres oldum. İkisinide emzirip tam boşaltamazsa sağdığım zaman 30 ml falan çıkıyor bununda 10 ml falan içmiyor kalıyor yani doyuyor. Bazen göğüsümü tam boşaltamıyor taş gibi oluyor masaj yapıyorum bazen çok güzel boşaltıyor. Bir de göğüslerim kaşınıyor tek tarafta kızarıklık ve kabarcıklar var :( Siz nasıl emziriyorsunuz ben düzen oturtamadım nasıl devam etmeliyim