kaandurumoms Kızlar ilköğretimailem uygulamasında 3 aylık ödeme gözüküyor. Bugün 144ü aradım mesajı bekleyin diyor. Mesaj gelmeden yinede alan oldu mu? Ona göre gideceğim bankaya
Hevimm kaandurumoms Ben halk Bankası’ndan mesaj almıştım ama umursamadım kaç ay geçti üstünden bu sefer arama yaptılar altı aydır yatıyormuş Sistem meğerse yatıyormuş ilk günden beri
Hevimm kaandurumoms benim kızım şubat doğumlu Marttan beri yatıyormuş ama sistemde onay bekliyor yazıyordu
Hevimm almayb 144 aradığında hesabınıza yatmışsa halk bankasından kimlikle çekebilirsiniz hesap açsanız bile hesaba yatmaz
fatmaanuurr22 cansubrkl ödeme tarihi 23 Ağustos yazıyor ama mesaj gelmedi bana tek seferlik 5bin alacağım mesajı beklemem mi gerekiyor bazıları gitmiş ama vermemişler mesajı bekleyin demişler
miran69_ kaandurumoms orda görünüyorsa gidip çekebilirsiniz tek can sıkıcı şeyi her ay bankaya gtmek zorundayiz
Aselduru34 kaandurumoms ben e devletten başvuru yapamıyorum çocuğun ismini yazacagim sayfada sorun oluşuyor isimi yazmıyor anlayamadim
cansubrkl fatmaanuurr22 aynen bende alınır diye biliyordum gittim vermediler ödeme günleri 1 ile 5 i arasıymış o zaman gidilmesi gerekiyormuş
ipek0506 fatmaanuurr22 benmde ödeme tarihi 23 Ağustos dedi bankaya gittim dün yatmamış dedi çekemedim.