sevdanurum Arkadaşlar merhabalar sebil almayı düşünüyoruz . İnternette biraz araştırdım . Koku durumu, kışın da soğuk su verme durumları oluyormuş var mı öyle Şeler ? Alıp pişman olmak istemiyorum…